Thursday, January 29, 2009

Hay Resort

Lihatlah betapa gembiranya kami..

Pengalaman yang sangat menyeronokkan masa sem 3. Aku masih ingat sampai sekarang. Boleh dikatakan aku jarang mengikuti program sebegini. Banyak input yang aku dapat. Aku lihat sendiri bagaimana program ini dikendalikan dengan baik dan mendapat sambutan yang baik daripada kawan-kawan yang lain. Bukannya nak puji lebih. Tapi program ni tak sama dengan yang pernah aku join sebelum ni. Salah satu perkara yang aku paling suka ialah...Aku tak rasa tention. Biasanya aku akan rasa menyampah dengan fasi yang mengada-ngada. Tapi program kali ni, aku rasa rilek je..Seronok? Memang seronok..So, apa rahsia nya? Boleh ke kita semua buat macam ni wahai rakan-rakan seperjuanganku..hehe..InsyaAllah...

Pasukan cuci kereta shif pagi


yang ni shif malam..(duit punya pasal..hehe...)

0 comments:

Post a Comment